Operator HelpDesk

NASKO firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista



NASK - wiodący polski operator telekomunikacyjny, działający od wielu lat na rynku Internetu i sieci korporacyjnych, poszukuje Kandydatów na stanowisko:

Operator HelpDesk
Miejsce pracy: Warszawa
nr ref. OHD 0615


Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

  • praca zmianowa w trybie dyżurów,
  • monitorowanie bieżącej pracy systemów teleinformatycznych NASK,
  • obsługa zgłoszeń klientów,
  • obsługa awarii.


Główne wymagania stawiane Kandydatom to:

  • wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne, brani pod uwagę będą również studenci ostatnich lat studiów,
  • dobra znajomość technologii, urządzeń i protokołów używanych w  sieciach telekomunikacyjnych i teleinformatycznych,
  • umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów,
  • umiejętność analitycznego myślenia i pracy zespołowej,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
  • komunikatywność.


Mile widziane:

  • znajomość administracji systemów Windows, Linux,
  • zainteresowanie zagadnieniami dotyczącymi bezpieczeństwa sieciowego.


Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju i samorealizacji,
  • dostęp do najnowszych technologii,
  • miłą atmosferę pracy oraz atrakcyjny pakiet socjalny.


Zainteresowane osoby prosimy o złożenie swojej aplikacji za pomocą przycisku "Aplikuj teraz"

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i życiorysu zawodowego opatrzonych klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883 z póź. zm.).”

W zgłoszeniach prosimy powoływać się na numer ref.: OHD 0615, umieszczając go w temacie e-mail.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.



NASK - wiodący polski operator telekomunikacyjny, działający od wielu lat na rynku Internetu i sieci korporacyjnych, poszukuje Kandydatów na stanowisko:

Operator HelpDeskNumer ref.: nr ref. OHD 0615


Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

  • praca zmianowa w trybie dyżurów,
  • monitorowanie bieżącej pracy systemów teleinformatycznych NASK,
  • obsługa zgłoszeń klientów,
  • obsługa awarii.


Główne wymagania stawiane Kandydatom to:

  • wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne, brani pod uwagę będą również studenci ostatnich lat studiów,
  • dobra znajomość technologii, urządzeń i protokołów używanych w  sieciach telekomunikacyjnych i teleinformatycznych,
  • umiejętność szybkiego identyfikowania i rozwiązywania problemów,
  • umiejętność analitycznego myślenia i pracy zespołowej,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
  • komunikatywność.


Mile widziane:

  • znajomość administracji systemów Windows, Linux,
  • zainteresowanie zagadnieniami dotyczącymi bezpieczeństwa sieciowego.


Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju i samorealizacji,
  • dostęp do najnowszych technologii,
  • miłą atmosferę pracy oraz atrakcyjny pakiet socjalny.


Zainteresowane osoby prosimy o złożenie swojej aplikacji za pomocą przycisku "Aplikuj teraz"

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i życiorysu zawodowego opatrzonych klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883 z póź. zm.).”

W zgłoszeniach prosimy powoływać się na numer ref.: OHD 0615, umieszczając go w temacie e-mail.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy