Ta oferta pracy jest nieaktualna od 334 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

PPC Manager

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 20.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Empatia i technologia to nasze korzenie. Na przestrzeni lat pozwalały nam lepiej rozumieć potrzeby Klientów i skutecznie na nie odpowiadać.

    Dzisiaj te wartości krzyżują się wśród ponad 1100 pracowników naszej firmy. Jesteśmy ekspertami na wielu płaszczyznach. Na wielu stawiamy pierwsze kroki. Myśląc o rozwoju myślimy o naszych Klientach. O ich potrzebach, pragnieniach i obawach związanych z zakupami. Aby w pełni ich zrozumieć musimy rozwijać zarówno naszą empatię jak i technologie. Dzięki temu jesteśmy specjalistami na rynku e-commerce.

    Największa siłą x-kom są nasi ludzie. Profesjonalni, zaangażowani, otwarci na potrzeby Klientów. Jesteśmy skupieni w 26 działach tworząc jeden z największych sklepów komputerowych w Polsce. Każde nowe ogłoszenie o pracę traktujemy jako inwestycję. Jako wkładu oczekujemy Twojego zaangażowania i motywacji.

    Aktualnie, w związku z bardzo szybkim rozwojem naszej firmy, poszukujemy osób na stanowisko:
    PPC Manager
    liczba wakatów: 1
    Miejsce pracy: Warszawa
    Region: mazowieckie

    Opis stanowiska :

    Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało:

    • Udział w tworzeniu strategii PPC (SEM, Afiliacja, Remarketing, Display, porównywarki cen, RTB)
    • Pełna odpowiedzialność za wdrożenie oraz realizację strategii PPC
    • Zarządzanie zespołem oraz osiąganie uzgodnionych celów i budżetów
    • Kontrola kosztów i realizacji wskaźników
    • Analiza oraz wdrażanie nowych rozwiązań PPC
    • Ścisła współpraca z działem sprzedaży oraz marketingu
    • Podnoszenie efektywności i wyników sprzedażowych

    Wymagania :

    • Gotowość do podjęcia pracy 4 dni w tygodniu na terenie Częstochowy
    • Doświadczenie w segmencie e-commerce retail,
    • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii online w segmencie retail,
    • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
    • Zainteresowanie tematyką szeroko pojętego marketingu i znajomość bieżących trendów
    • umiejętność weryfikacji wyników prowadzonych działań marketingowych oraz interpretacji uzyskanych danych
    • Dobra organizacja pracy własnej, umiejętność planowania i prowadzenia kilku projektów jednocześnie
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

    Mile widziane:

    • Znajomość narzędzia Google Tag Manager

    Oferujemy :

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, w firmie o wysokich standardach
    • Pracę w rozwijającym się środowisku biznesowym, dającym okazję do praktycznego wykorzystywania umiejętności
    • Udział w bieżących projektach marketingowych oraz możliwość wprowadzania nowych pomysłów i rozwiązań
    • Atrakcyjny system premiowy dopasowany do wyników
    • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia swoich kwalifikacji
    • Możliwość współtworzenia kreatywnego zespołu specjalistów i pasjonatów
    Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."