Ta oferta pracy jest nieaktualna od 238 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Pracownik ds. Obsługi Klienta

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 14.09.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. ogłasza rekrutację zewnętrzną na stanowisko:

    Pracownik ds. Obsługi Klienta
    (Zakład we Wrocławiu, Dział Rozwoju i Obsługi Klienta, Sekcja Przyłączania)
    Nr ref.: Z/13/WR/17
    Miejsce świadczenia pracy: Wrocław

    Opis zadań na stanowisku:

    • przyjmowanie od klientów wniosków o określenie warunków przyłączenia do sieci gazowej i ocena ich kompletności,
    • udzielanie klientom informacji w zakresie procesu przyłączeniowego i innych informacji, o które wystąpi klient,
    • określanie i przygotowywanie warunków przyłączenia w zakresie przyłączenia odbiorców I podgrupy przyłączeniowej, w tym dokonywanie oceny efektywności ekonomicznej inwestycji przyłączeniowych,
    • określanie i przygotowywanie warunków przyłączenia dla odbiorców występujących o zwiększenie mocy przyłączeniowej lub charakterystyki poboru gazu, bez konieczności budowy przyłączy gazu,
    • przyjmowanie od klientów wniosków o zawarcie umowy o przyłączenie do sieci gazowej i ocena ich kompletności,
    • przygotowywanie umów o przyłączenie do sieci gazowej oraz sporządzanie aneksów do umów o przyłączenie na wniosek klientów,
    • monitorowanie spełniania przez klienta warunków umowy o przyłączenie,
    • przygotowywanie zawiadomień o zawarciu umowy o przyłączenie i przekazywanie dokumentów do komórki odpowiedzialnej za przygotowanie procesu inwestycyjnego,
    • monitorowanie ilości „pustych przyłączy”,
    • wystawianie faktur, not korygujących i not obciążeniowych oraz rozliczanie opłat za przyłączenie do sieci gazowej,
    • współpraca z innymi jednostkami i zewnętrznym biurem prawnym w zakresie windykacji należności z tytułu odszkodowania za nie zawarcie przez Klienta umowy sprzedaży paliwa gazowego.

    Wymagania kwalifikacyjne:

    • wykształcenie średnie (pożądane wyższe),
    • pożądane przynajmniej roczne doświadczenie zawodowe w pracy o podobnym charakterze, w tym w zakresie obsługi klienta,
    • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook),
    • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
    • odpowiedzialność i profesjonalizm,
    • odporność na stres,
    • dodatkowym atutem będzie znajomość systemu SAP.

    Dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny) wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych
    prosimy rejestrować on-line: APLIKUJ
    do dnia 25 września 2017 roku.

    Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli:

    Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2016. poz. 922 z późn. zm.) wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Polską Spółkę Gazownictwa sp. z o.o., moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego."

    Dziękujemy za nadesłanie zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.