Pracownik działu obsługi klienta

  • Dobczyce, małopolskie
  • Specjalista
  • 21.11.2017
  • Ważna jeszcze 10 dni (do 21.12.2017)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Wawel SA to znany i ceniony lider branży
słodyczy w Polsce, notowany na Giełdzie
Papierów Wartościowych. Od 100 lat tworzymy produkty, które są obecnie dostępne
w 40 krajach na pięciu kontynentach.


Dzięki naszym Pracownikom, z sukcesem łączymy tradycję, pasję do zmian, poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań i doskonałą atmosferę. W Wawelu
oferujemy nie tylko świetne słodycze i przyjemność
z ich jedzenia, ale chcemy też czynić prawdziwe dobro
i włączać w nie innych! Dlatego też tworzymy
naturalne, innowacyjne słodycze oraz angażujemy
się społecznie. Dołącz do nas, czyń z nami dobrze!

Pracownik działu obsługi klienta

Miejsce pracy: Dobczyce, k. Krakowa

 




Zadania:

  • przyjęcie i terminowe wprowadzenie zamówień do systemu, monitorowanie i koordynowanie ich realizacji
  • wystawianie faktur zgodnie z procedurami i w przewidywanym czasie, sprawdzanie ich poprawności, wysyłanie dokumentów do finalnego odbiorcy
  • bieżąca komunikacja z klientami i oddziałami w zakresie realizacji zamówień, faktur i faktur korygujących
  • archiwizowanie dokumentów zgodnie z procedurami firmowymi
  • sporządzanie analiz ilościowo – wartościowych sprzedanych asortymentów

Wymagania:

  • wykształcenie średnie
  • znajomość obsługi komputera, szczególnie programu Excel
  • łatwość w komunikacji z innymi
  • odpowiedzialność i samodzielność
  • mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę
  • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe

 

 


“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się