Pracownik Help Desk

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-05-17
  • Ważna jeszcze 21 dni (do 2018-06-16)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Jesteśmy jednym z największych integratorów rozwiązań informatycznych, łączymy produkty własne z rozwiązaniami oferowanymi przez innych producentów sprzętu i oprogramowania.

    Jesteśmy twórcami oraz dostawcami wysokiej jakości usług. Działamy już od ponad 25 lat i jako  zespół wykorzystaliśmy je w 100%, aby zapewniać Klientom najlepsze na rynku rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa IT.

     
    Obecnie poszukujemy kandydata do pracy w Pionie Rozwiązań Systemowych na stanowisko:
    PRACOWNIK HELP DESK
    Miejsce pracy: Warszawa


    Podstawowe zadania, które miałbyś wykonywać:

    • Identyfikacja problemów i przekazywanie ich do zespołu deweloperów,
    • Monitorowanie i zgłoszeń błędów i incydentów,
    • Monitorowanie pracy deweloperów w zakresie realizowanych zgłoszeń.

    Nasze oczekiwania względem Ciebie:

    • Swobodna obsługa komputera,
    • Samodzielność  i odpowiedzialność,
    • Zdolność analitycznego myślenia,
    • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
    • Umiejętność pracy w zespole.

    Dlaczego Comp:

    • jesteśmy stabilną, notowaną na GPW w Warszawie spółką z ponad 25 letnim doświadczeniem na rynku IT,
    • oferujemy swobodną atmosferę pracy w młodym zespole,
    • zapewniamy rozwój kwalifikacji m. in. poprzez udział w szkoleniach i certyfikacjach,
    • udostępniamy atrakcyjny pakiet socjalny.


    Osoby zainteresowane współpracą zachęcamy do przesłania CV 
    za pomocą przycisku:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w dokumentach aplikacyjnych przez COMP S.A. na potrzeby prowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 922)”

    W skład Grupy Kapitałowej Comp wchodzą:
    bottom