Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1138 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Problem Manager

  • Łódź, łódzkie
  • Specjalista
  • 06.05.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Grafton Recruitment to międzynarodowa agencja rekrutacyjna założona w Irlandii w 1982 r.
    Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych i tymczasowych na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
    W Polsce od ponad 17 lat poprzez sieć 8 lokalnych oddziałów skutecznie wspieramy naszych klientów i kandydatów. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
    Problem Manager
    Miejsce pracy: Łódź
    9-10-33014/P

    Naszym Klientem jest firma z branży IT, dostarczająca rozwiązania z zakresu systemów wsparcia biznesu oraz outsourcingu IT, a także zajmująca się rozwojem najnowszych technologii. W związku z uruchomieniem nowego projektu, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Problem Manager

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • Budowanie profesjonalnych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi;
    • Utrzymanie, udoskonalanie, integrowanie, mierzenie i raportowanie performance’u procesów operacyjnych z naciskiem na ustawiczne doskonalenie usług (Continuous Service Improvement);
    • Utrzymanie, rozwój i implementacja metod operacyjnych, procedur i miar pozwalających zrealizować kryteria jakościowe i utrzymać satysfakcję Klientów na najwyższym poziomie;
    • Definiowanie lokalnych procesów Problem Managementu;
    • Określenie struktur procesu Problem Managentu w zespole regionalnym;
    • Odpowiedzialność za implementację procesu Problem Managementu.

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach biznesowych lub IT;
    • Minimum 1 lata doświadczenia w koordynacji i zarządzaniu procesem Problem Managementu;
    • Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu procesu Zarządzania Problemem na poziomie międzynarodowym;
    • Praktyczna znajomość zagadnień ITIL;
    • Biegła znajomość języka angielskiego;
    • Wysokie zdolności interpersonalne, umiejętność współpracy na wielu poziomach organizacji włączając Partnerów Biznesowych i Klientów;
    • Umiejętność pracy w zespole, motywowania, budowania autorytetu;
    • Szeroka znajomość technicznych czynników wpływających na jakość procesów będzie atutem – sieci, serwery, systemy operacyjne, procedury i narzędzia service desk.

    Klient oferuje:

    • Praca w organizacji o stabilnej pozycji na rynku światowym,
    • Pakiet szkoleń wstępnych,
    • Możliwość rozwoju kompetencji w międzynarodowym środowisku,
    • Udział w ciekawych projektach,
    •  Stabilne zatrudnienie.

    Aplikacje wraz z numerem referencyjnym w tytule maila prosimy przesłać na adres:

    lodz@grafton.pl


    Prosimy o dopisanie klauzuli: /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=3913392" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=3913392 data-apply="popup"Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=3913392" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=3913392 data-apply="popup".