Ta oferta pracy jest nieaktualna od 179 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Project Manager

  • Gdańsk, pomorskie
  • Kierownik
  • 28.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy firmą doradztwa personalnego skoncentrowaną na rekrutacji kandydatów na stanowiska kluczowe w firmach, specjalistyczne, techniczne oraz wysokie.
    Naszych klientów wspieramy również testami kompetencyjnymi Thomas International.

    Obecnie dla naszego Klienta, stabilnej firmy produkcyjnej poszukujemy: 

    Project Manager
    Miejsce pracy: Gdańsk

    Zakres obowiązków

    • Aktywne nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami biznesowymi (firmami produkcyjnymi) w swoim regionie (woj. kujawsko-pomorskie, pomorskie lub wielkopolskie)
    • Współpraca z Call Center w celu realizacji wcześniej zaaranżowanych spotkań
    • Przeprowadzanie audytów instalacji oświetleniowych u klienta oraz przygotowanie indywidualnych rozwiązań
    • Opracowywanie oferty handlowej oraz kosztorysów dla klientów
    • Ścisła współpraca z działem projektowania
    • Nadzór nad realizacją projektu i podwykonawcami
    • Ustalanie szczegółów i terminów realizacji
    • Obsługa posprzedażowa klienta w zakresie np. serwisu instalacji lub jej rozbudowy
    • Raportowanie, uzupełnianie dokumentacji handlowej oraz prowadzenie bazy klientów

    Poszukiwane kompetencje

    • Min. 2 lata doświadczenia w zakresie sprzedaży i obsługi klientów
    • Mile widziane doświadczenie w branży technicznej, instalacji elektrycznych i oświetleniowych
    • Wykształcenie min. średnie
    • Zdolności komunikacyjne, organizacyjne oraz łatwość nawiązywania kontaktu
    • Duże nastawienie na realizację celów i budowanie długofalowej współpracy z klientami
    • Umiejętność przygotowywania ofert handlowych
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
    • Mobilność w obrębie swojego województwa
    • Praktyczna znajomość programu Excel
    • Prawo jazdy kat. B
    Oferujemy
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Premie sprzedażowe w zależności od poziomu realizacji celów
    • Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków (laptop telefon, samochód służbowy po okresie próbnym)
    • Możliwość samodzielnego prowadzenia ciekawych projektów techniczno-sprzedażowych
    • Szkolenia branżowe i sprzedażowe
    • Know-how firmy
    • Pomoc Call Center w zakresie umawiania spotkań

    CV prosimy przesyłać klikając APLIKUJ.

    W CV prosimy o umieszczanie poniższej klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przechowywanie moich danych osobowych przez Corson s.c. (dalej: CorsonHR) w celach związanych z procesami rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.).