Junior Project - Import Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 13.11.2018
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 13.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    PRODUCENT PROFESJONALNEGO OŚWIETLENIA LED

    Greenie Polska Sp. z o.o. Sp. k – firma specjalizująca się w produkcji i sprzedaży oświetlenia LED zatrudni w ramach pracy stacjonarnej osobę na stanowisku 

    Junior Project / Import Manager
    Miejsce pracy: Warszawa - Mokotów, biurowiec obok Galerii Mokotów

     

    Poszukujemy osoby z 1-3 letnim doświadczeniem w prowadzeniu projektów związanych z wprowadzeniem nowych produktów, systemów informatycznych, rozbudową struktur organizacji oraz usprawnieniami procedur wewnętrznych. Kontakt z dostawcami z Chin, kontrola zamówień, poszukiwanie nowych produktów, pełna kontrola logistyki zamówień. Osoby wszechstronnej, zorientowanej na rozwój, kreatywnej, zmotywowanej i samodzielnej, która nie boi podejmować się nowych wyzwań na różnych płaszczyznach.

    Wymagania: 

    • Mile widziana znajomość branży oświetleniowej / elektronicznej.
    • Wykształcenie min. średnie (preferowane osoby z wykształceniem wyższym o profilu biznesowym).
    • Dobra znajomość MS Excel
    • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
    • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i innych osób.
    • Poczucie odpowiedzialności za zespół oraz za realizację założonych celów.
    • Inicjatywa i samodzielność w rozwiązywaniu problemów.
    • Umiejętności planowania, analizowania i wyciągania wniosków.
    • Nastawienie na kreatywne poszukiwanie rozwiązań.
    • Skuteczność w realizacji celów, terminowość.
    • Umiejętność komunikacji i pracy w zespole, łatwość adaptacji.
    • Umiejętność negocjacji.
    • Prawo jazdy kat. B.
    • Mile widziane praktyczne doświadczenie w zarządzaniu projektami.

    Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: 

    • Planowanie i zarządzanie projektami obejmującymi swoim zasięgiem całą organizację oraz wykraczających poza nią.
    • Planowanie i wdrażanie nowych procedur i rozwiązań.
    • Prowadzenie i nadzorowanie prac nad powstaniem nowych produktów.
    • Poszukiwanie i wprowadzanie w życie rozwiązań wspomagających sprzedaż.
    • Bieżąca współpraca z innymi działami firmy w ramach działań operacyjnych i projektowych.
    • Praca nad optymalizacją zadań wiązanych z importem produktów
    • Ciągłe proaktywne poszukiwanie usprawnień, kierunków rozwoju i nowych możliwości w ramach organizacji.

    Oferujemy:

    • Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego.
    • Ciągły rozwój i możliwość podnoszenia kwalifikacji.
    • Możliwość współtworzenia dynamicznie rozwijającej się organizacji.
    • Zatrudnienie na umowę o pracę.
    • Pracę w młodym zespole.
    • Duży zakres samodzielności i odpowiedzialności.
    • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z możliwością nadgodzin.
    • Opieka medyczna Lux Med*
    • Karta Multisport* (w budynku znajduje się również klub sportowy McFIT)

    *benefity przyznawane są po 2-miesięcznym okresie próbnym

    Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji (CV)
    z zaznaczoną nazwą stanowiska.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z poźn. zm. )