Ta oferta pracy jest nieaktualna od 19 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Salesforce Specialist

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • Umowa o pracę
  • 30.07.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana
    w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz
    Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług,
    który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

    www.goldmanrecruitment.pl
    Dla naszego Klienta, amerykańskiej firmy produkcyjnej o rozpoznawalnej marce działającej globalnie na rzecz innowacji w obszarze inżynierii produkcji, poszukujemy osób, które dołączą do jego wrocławskiego zespołu IT. Jeśli znasz dobrze rozwiązania Salesforce (dedykowane sprzedaży i dystrybucji) oraz biegle posługujesz się językiem angielskim, to stanowisko może Cię zainteresować oraz zaoferować dalszy rozwój w międzynarodowym środowisku.
    Salesforce Specialist
    Miejsce pracy: Wrocław
    Nr ref. 190607/5491

     

    Opis stanowiska:

    • przeprowadzenie analizy konfiguracji platformy Salesforce oraz innych zintegrowanych systemów; w razie potrzeby wspieranie innych członków zespołu w zakresie projektowania konfiguracji i analizy,
    • dostarczenie wiedzy funkcjonalnej na temat aplikacji wspieranych przez zespół IT oraz związanych z nim procesów biznesowych,
    • umiejętność zaspokojenia złożonych wymagań biznesowych poprzez stworzenie odpowiednio skonfigurowanych rozwiązań w systemie Salesforce CRM / HR,
    • tworzenie oraz testowanie podstawowych konfiguracji systemu w cyklu tygodniowym,
    • współpraca z liderami biznesowymi oraz IT w celu zdefiniowania wymagań użytkowników i stworzenia specyfikacji funkcjonalnych,
    • odpowiedzialność za rozwiązywanie incydentów end to end; śledzenie i monitorowanie incydentów w całym cyklu ich życia,
    • globalna administracja platformy Salesforce,
    • bliska współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia wsparcia funkcjonalnego i technicznego dla bardziej zaawansowanych zapytań związanych z Salesforce (break/fix, itp.) – zapytania są zarządzane w modelu „Follow the Sun”,
    • ułatwianie interakcji i eskalacji z odpowiednimi zespołami wewnętrznymi,
    • spełnienie SLA na oczekiwanym poziomie lub powyżej oczekiwań,
    • aktualizacja procedur, instrukcji obsługi oraz wszelkiej innej dokumentacji, na którą mają wpływ zmiany w systemie Salesforce,
    • jeśli pojawi się taka potrzeba – gotowość do podróży służbowych na skalę międzynarodową oraz do dyżurów on-call w weekendy.

    Wymagania:

    • minimum 1 rok doświadczenia w pracy z rozwiązaniami Salesforce od strony administracyjnej (IT),
    • biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca codzienną pracę w międzynarodowym środowisku – minimum na poziomie B2,
    • wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu koleżeńskich relacji ze współpracownikami,
    • dokładność, nastawienie na poszukiwanie najlepszych rozwiązań pojawiających się problemów oraz duża samodzielność w działaniu i wielozadaniowość,
    • mile widziane: wcześniejsze doświadczenie w międzynarodowym środowisku, metodyką Agile i JIRA, certyfikacja Salesforce,
    • mile widziane wyższe wykształcenie.

    Oferta obejmuje:

    • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji,
    • pracę w ciekawym, pełnym szacunku i przyjaznym środowisku z polityką otwartych drzwi,
    • kulturę organizacyjną skoncentrowaną na współpracy i rozwiązywaniu problemów,
    • pakiet szkoleń oraz pełne wsparcie w procesie wdrożenia,
    • bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, program emerytalny. 
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    .