Sekretarka

Stowarzyszenie Nowe HoryzontyO firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty

Sekretarka

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • bieżąca organizacja pracy sekretariatu
  • obsługa centrali telefonicznej
  • obsługa i rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • dbanie o wewnętrzny obieg dokumentów,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki
  • organizowanie spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych (w tym: rezerwacja biletów lotniczych i kolejowych, noclegów, rezerwacja akredytacji festiwalowych)
  • asystowanie w przygotowaniu ofert, raportów, danych i wniosków
  • współpraca z kierowcami firmowymi, korporacjami taksówkowymi, firmami kurierskimi i firmami zaopatrzenia biurowego
  • współpraca z firmami zewnętrznymi
  • wsparcie administracyjno-biurowe innych działów
  • dbanie o dobry wizerunek firmy
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point), Internetu oraz obsługa urządzeń  biurowych i kasy fiskalnej
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista
  • Dbałość o estetykę, profesjonalizm, umiejętność budowania wizerunku firmy
  • Komunikatywność, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność
  • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i efektywnej pracy w zmiennych warunkach pracy i sytuacjach stresujących
  • Umowę o pracę
  • Pakiet medyczny

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


Sekretarka

Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • bieżąca organizacja pracy sekretariatu
  • obsługa centrali telefonicznej
  • obsługa i rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej
  • dbanie o wewnętrzny obieg dokumentów,
  • przygotowywanie korespondencji do wysyłki
  • organizowanie spotkań, zebrań, wyjazdów służbowych (w tym: rezerwacja biletów lotniczych i kolejowych, noclegów, rezerwacja akredytacji festiwalowych)
  • asystowanie w przygotowaniu ofert, raportów, danych i wniosków
  • współpraca z kierowcami firmowymi, korporacjami taksówkowymi, firmami kurierskimi i firmami zaopatrzenia biurowego
  • współpraca z firmami zewnętrznymi
  • wsparcie administracyjno-biurowe innych działów
  • dbanie o dobry wizerunek firmy
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Power Point), Internetu oraz obsługa urządzeń  biurowych i kasy fiskalnej
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista
  • Dbałość o estetykę, profesjonalizm, umiejętność budowania wizerunku firmy
  • Komunikatywność, sumienność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, odpowiedzialność
  • Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i efektywnej pracy w zmiennych warunkach pracy i sytuacjach stresujących
  • Umowę o pracę
  • Pakiet medyczny

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy