Ta oferta pracy jest nieaktualna od 75 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Service Desk Analyst with German

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 10.01.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Service Desk Analyst with German
    Miejsce pracy: Kraków

    The IT Service Desk Analyst with German will provide first line technical support to internal staff. The successful candidate will require an ability of working with applications/systems to undertake analysis, diagnosis and resolution of staff problems. The candidate will cooperate with German Field Service Team.

    Responsibilities

    • Act as a single point of contact for phone calls and emails from staff regarding IT issues
    • 1st line support - troubleshooting of IT related problems from in-house software to hardware
    • Resolving incidents and restoring services
    • Escalating incidents and service requests to the correct support team
    • Taking ownership of user problems and following up status of problems on behalf of the user and communicate progress in a timely manner
    • Arranging for external technical support where problems cannot be resolved in house
    • Cooperation with German Field Service Team

    Requirements

    • Fluent German – B2/C1 level
    • Communicative English – B1/B2 level
    • Good communication skills and telephone manner.
    • Good organizational skills 

    We offer

    • Work in international environment
    • Participation in trainings
    • Flexible hours 
    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.).