Service Desk Analyst with German

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 10.01.2018
  • Ważna jeszcze 21 dni (do 09.02.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Service Desk Analyst with German
Miejsce pracy: Kraków

The IT Service Desk Analyst with German will provide first line technical support to internal staff. The successful candidate will require an ability of working with applications/systems to undertake analysis, diagnosis and resolution of staff problems. The candidate will cooperate with German Field Service Team.

Responsibilities

  • Act as a single point of contact for phone calls and emails from staff regarding IT issues
  • 1st line support - troubleshooting of IT related problems from in-house software to hardware
  • Resolving incidents and restoring services
  • Escalating incidents and service requests to the correct support team
  • Taking ownership of user problems and following up status of problems on behalf of the user and communicate progress in a timely manner
  • Arranging for external technical support where problems cannot be resolved in house
  • Cooperation with German Field Service Team

Requirements

  • Fluent German – B2/C1 level
  • Communicative English – B1/B2 level
  • Good communication skills and telephone manner.
  • Good organizational skills 

We offer

  • Work in international environment
  • Participation in trainings
  • Flexible hours 
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.).