Service Desk Manager

  • Łódź, łódzkie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 14.11.2018
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 14.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    DS/10/2018

     


    Service Desk Manager

     


    Łódź

    Wyobraź sobie, że pracujesz w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, która jest liderem w swojej branży. Otrzymujesz atrakcyjne wynagrodzenie i narzędzia niezbędne do pracy, nieustająco rozwijasz się m.in. dzięki profesjonalnym szkoleniom. Każdego dnia spotykasz w swoim biurze sympatycznych ludzi i pijesz pyszną, świeżo mieloną kawę. A po pracy korzystasz z atrakcyjnego pakietu socjalnego – jedziesz na wybrane przez siebie zajęcia sportowe, taneczne czy basen. Prawda że brzmi wspaniale? Zatem zapraszamy do LSI Software!

     

    Szukamy kandydata, który:

    • Posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołem Service/Help Desk. Mile widziane w firmie produkującej oprogramowanie
    • Zna procesy związane z serwisowaniem oprogramowania
    • Posługuje się językiem angielskim na poziomie co najmniej B2
    • Zna narzędzia wspomagające pracę Service Desk
    • Jest odpowiedzialny za powierzone zadania

    Mile widziane jest posiadanie certyfikatu ITIL

    Z nami będziesz:

    • Koordynować prace zespołu serwisantów oprogramowania
    • Dbać o terminowe, efektywne i wysoko jakościowe rozwiązywanie zadań serwisowych
    • Odpowiadać za realizację KPI
    • Prioryteryzować i delegować zadania serwisowe
    • Weryfikować wykonywanie usług serwisowych
    • Optymalizować procesy i rozwijać narzędzia usprawniające pracę
    • Dbać o rozwój i szkolenia pracowników oraz tworzenie i aktualizację bazy wiedzy

    Otrzymasz od nas:

    • Stabilne zatrudnienie w firmie, będącej liderem na rynku
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Pakiet dodatkowych benefitów (Pizza Day, owocne poniedziałki, prywatna opieka medyczna, karnet do obiektów sportowych)
    • Ścieżkę rozwoju kariery zawodowej

     

    Dołącz do nas!

    bottom