Ta oferta pracy jest nieaktualna od 274 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Social Media & Content Manager

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 16.09.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Firma zooplus AG została założona w Monachium w 1999 roku i dziś jest wiodącym europejskim dostawcą usług dla zwierząt domowych i artykułów dla zwierząt domowych. Z roczną dwucyfrową stopą wzrostu i przewidywanymi przychodami w wysokości 1.125 mln euro w 2017 r. Udało się nam wypróbować nasz model biznesowy w 29 krajach europejskich i spodziewamy się dalszego zrównoważonego wzrostu w europejskim handlu.
     
    Nasi pracownicy są kluczem do naszego sukcesu!
     
    Zespół zooplus składa się obecnie z 500  specjalistów i menedżerów z ponad 40 krajów, pracujących w 11 lokalizacjach w Europie w działach sprzedaży i marketingu, działu IT, działów operacyjnych i administracyjnych. Aby utrzymać nasz sukces w przyszłości, szukamy osób, które pomogą w rozwoju firmy i przyczynią się do stworzenia pozytywnej kultury korporacyjnej, nie tylko poprzez wszechstronną wiedzę fachową, ale także wykazując się pasją w codziennej pracy. Obejmuje to przystosowanie się do zmian, zrozumienie rynku i naszego modelu biznesowego.

    Dla naszego szybko rozwijającego się biznesu z siedzibą w Krakowie szukamy wyjątkowego kandydata na stanowisko:
    Social Media & Content Manager

    Obowiązki:

    • Tworzenie treści na profile w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram itd.)
    • Analiza ruchu i zachowania użytkowników na profilach społecznościowych, wyciąganie wniosków oraz rekomendacja zmian
    • Monitorowanie działań konkurencji w mediach społecznościowych
    • Kreowanie i planowanie akcji promocyjnych oraz konkursów w mediach społecznościowych
    • Tworzenie treści oraz moderowanie dyskusji na forach internetowych
    • Budowanie i angażowanie społeczności, tworzenie interakcji w mediach społecznościowych
    • Współpraca z blogerami, influencerami i portalami
    • Nadzorowanie i promowanie w Internecie programu wsparcia dla schronisk
    • Raportowanie wyników działań

    Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego oraz minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych
    • Umiejętności analizowania efektywności prowadzonych działań
    • Wiedzy na temat mediów społecznościowych, znajomości najnowszych trendów oraz narzędzi
    • Umiejętności tworzenia tekstów angażujących użytkowników tzw. "lekkie pióro"
    • Znajomości narzędzi analitycznych badających ruch w Internecie i w social media
    • Mile widziana znajomość podstaw SEO
    • Kreatywności i samodzielności
    • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego

    Oferujemy:

    Możliwość skorzystania z okazji, aby podjąć prawdziwe wyzwanie w dynamicznie rozwijającej się firmie, gdzie istnieje ogromna możliwość rozwoju. Oferujemy pracę w międzynarodowym środowisku z kolegami z całej Europy. Nasze biuro znajduje się w centrum Krakowa i posiada doskonałe połączenia komunikacyjne.

    Dodatkowo oferujemy:

    • 4 dodatkowe dni wolne
    • Wyjazdy służbowe do Niemiec
    • Telefon komórkowy
    • Budżet szkoleniowy
    • Kursy językowe
    • KartĘ Multisport
    • Opieka medyczna
    • Zniżka w sklepie zooplus
    • Elastyczne godziny pracy

    Zaciekawiliśmy Cię?

    Jeśli tak to prosimy o przesłanie aplikacji - CV, list motywacyjny i możliwej daty rozpoczęcia - w języku angielskim za pomocą przycisku Aplikuj.

    aplikuj

    Your contact

    Krystyna Zajączkowska
    zooplus Polska Sp. z o.o.
    ul. Prądnicka 20a
    30-002 Kraków

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"