Specjalista ds. Administracji

  • Toruń, kujawsko-pomorskie
  • Specjalista
  • 2018-11-09
  • Ważna jeszcze 23 dni (do 2018-12-09)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Bank Spółdzielczy w Toruniu to lokalny bank z wyłącznie polskim kapitałem. Od ponad 140-lat łączymy tradycję bankowości spółdzielczej z nowoczesnością. Oferujemy ciekawą pracę w pełnym etacie z możliwością rozwoju osobistego, w prężnie rozwijającej się firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej, w zespole gwarantującym przyjazną i miłą atmosferę pracy oraz atrakcyjne benefity dla pracowników.

     
    Aktualnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
    SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI
    Miejsce pracy: Toruń

    Co oferujemy?

    • bezpieczne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze,
    • motywujący system premiowy,
    • wsparcie w zdobywaniu nowych kompetencji i wiedzy poprzez udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, możliwość dofinansowania do studiów, korzystanie z bankowej biblioteka książek i multimediów,
    • przejrzystą ścieżkę kariery – od Specjalisty do Menedżera,
    • przyjazną atmosferę oraz pracę w zgranym i zaangażowanym zespole,
    • stałe godziny pracy (wolne weekendy),
    • prywatną opiekę medyczną z dostępem do szerokiego wachlarza specjalistów, możliwość objęcia opieką medyczną członków rodziny,
    • nagrody jubileuszowe,
    • premie świąteczne,
    • dofinansowanie do wypoczynku,
    • elastyczny pakiet benefitów: od kultury i sportu po relaks i wypoczynek,
    • świadczenia dla dzieci pracowników,
    • integrację z zespołem podczas wyjazdów i spotkań,
    • dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.

    Aplikuj do nas, jeśli:

    • posiadasz min. 2-letnie doświadczenie pracy na stanowisku związanym z zarządzaniem nieruchomościami lub w dziale administracji,
    • masz dobrą znajomość pakietu MS-Office,
    • cechuje Cię przedsiębiorczość i zaangażowanie oraz umiejętność pracy w zespole,
    • jesteś otwarta/y na zmiany, konsekwentna/y w działaniu i chcesz się rozwijać,
    • jesteś komunikatywna/y, dobrze zorganizowany a swoją pracę wykonujesz z pasją.
    • posiadasz prawo jazdy kat. B

    Wyzwania, które na Ciebie czekają:

    • administrowanie oraz nadzór nad bieżącą eksploatacją nieruchomości,
    • koordynacja napraw serwisowych dotyczących lokali Banku oraz współpraca w zewnętrznymi firmami serwisowymi i usługowymi,
    • bieżące przeglądy stanu technicznego lokali Banku oraz urządzeń i instalacji technicznych znajdujących się w lokalu,
    • rozliczanie kosztów utrzymania lokali Banku oraz bieżąca analiza faktur, co do prawidłowości obciążeń za dostarczane media (woda, ciepło, gaz, energia elektryczna itp.),
    • zarządzanie flotą samochodową (zakup, rejestracja, ubezpieczenie, usuwanie szkód, sprzedaż),
    • prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku będącego w posiadaniu Banku,
    • prowadzenie spraw związanych z zakupami i środkami trwałymi będącymi wyposażeniem lokali,
    • nadzór nad utrzymaniem porządku i czystości w lokalach Banku oraz w jego bezpośrednim otoczeniu,
    • administrowanie archiwami w Banku,
    • współpraca w zakresie spraw dotyczących bezpieczeństwa Banku z instytucjami zewnętrznymi np. Policja, Straż Pożarna, itp.,
    • zapewnienie warunków pracy zgodnie z zasadami BHP.
    Jeśli ważna jest dla Ciebie stabilność zatrudnienia, chcesz się rozwijać
    i pracować w przyjaznej atmosferze  
    APLIKUJ!
    Czekamy na Ciebie!
    aplikuj
    Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami.
     
    Bank Spółdzielczy w Toruniu, z siedzibą w Toruniu ul. Lelewela 33, 87-100 Toruń :, jako administrator danych, informuje Panią/Pana, iż:

    1) Pani/Pana dane będą przetwarzane na potrzeby procesu rekrutacji w zakresie:
    • realizacji procesu rekrutacji i zatrudnienia (podstawa prawna: art. 221 Kodeksu Pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych;
    • prowadzenia przyszłych rekrutacji (podstawa prawna art. 221 Kodeksu Pracy w związku z art. 6 ust. 1 lit. a RODO) jeżeli wyrazi Pan/Pani dobrowolną zgodę w dokumentach aplikacyjnych
    2) Podanie danych osobowych na etapie rekrutacji jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji;

    3) Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych na potrzeby przyszłych rekrutacji jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji (nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania kandydata i nie będzie stanowiło przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia);

    4) Posiada Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych na potrzeby przyszłych rekrutacji w dowolnym momencie bez konieczności podania przyczyny i bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody. W przypadku cofnięcia zgody, dane te zostaną niezwłocznie usunięte.

    5) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz żądania do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania.

    6) Dane przetwarzane na etapie rekrutacji nie są udostępniane innym podmiotom i nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

    7) W razie jakichkolwiek pytań może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: tel.: 56 639-95-00 adres e-mail [email protected]

    8) Dane osobowe przetwarzane w celach przyszłych rekrutacji będą przechowywane do momentu odwołania zgody na przetwarzanie danych, nie dłużej jednak niż przez okres 6 miesięcy;

    9) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;”
    bottom