Specjalista ds. IT

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2018-10-16
  • Ważna jeszcze 1 dzień (do 2018-11-15)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    DUKA to marka oferująca nowoczesne i wyjątkowe wyposażenie kuchni oraz jadalni. Posiadamy kilkadziesiąt sklepów, zlokalizowanych w prestiżowych centrach handlowych oraz sklep internetowy. Zasady, którymi kierujemy się w Duka, to zaufanie do ludzi, praca zespołowa i nastawienie na ciągły rozwój.

    Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko

    Specjalista ds. IT
    Miejsce pracy: Warszawa

    Podstawowe obowiązki:

    • Udział w projektach wdrożeniowych i usprawniających rozwiązania aplikacyjne, systemowe i procesy IT (zbieranie wymagań, tworzenie dokumentacji projektowej, przygotowanie i przeprowadzanie testów, nadzór powdrożeniowy, przejęcie do eksploatacji).
    • Wykonywanie zadań technicznych w zakresie obsługi aplikacji (budowanie zapytań bazodanowych, raportów, tworzenie i uruchamianie skryptów).
    • Bieżące utrzymanie i monitorowanie rozwiązań aplikacyjnych i systemowych.
    • Administracja rozwiązaniami aplikacyjnymi (role, konta, uprawnienia, zmiany konfiguracji, rozwiązywanie problemów z działaniem aplikacji, obsługa awarii).
    • Rejestracja i raportowanie aktualnego stanu sprzętu komputerowego.
    • Weryfikacja i sporządzanie zamówień na sprzęt i oprogramowanie.
    • Udział we wdrożeniu i utrzymaniu standardów bezpieczeństwa danych i informacji (standardy i procedury dotyczące jakości i bezpieczeństwa w zakresie gromadzenia, przetwarzania i magazynowania danych i informacji).
    • Ciągła kontrola legalności oprogramowania wraz z raportowaniem jakichkolwiek anomalii i przypadków nadużyć.
    • Wsparcie w pracy (w ramach potrzeb) zespołu I linii wsparcia.

    Zadania administracyjne w ramach działu IT:

    • Rejestracja i raportowanie aktualnego stanu sprzętu komputerowego.
    • Weryfikacja i przekazywanie zamówień na sprzęt.
    • Zabezpieczanie materiałów eksploatacyjnych.
    • Opieka nad oprogramowaniem, kontrola stanu i utrzymania przyjętych standardów.
    • Ciągła kontrola legalności oprogramowania wraz z raportowaniem jakichkolwiek anomalii i przypadków nadużyć.
    • Sporządzanie zapotrzebowania na nowe aplikacje zgodnie z aktualnymi potrzebami i przyjętymi procedurami.         
    • Wsparcie w pracy (w ramach potrzeb) zespołu I linii wsparcia.
    • Dbanie o realizacje umów SLA i dotrzymywanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI), przestrzeganie standardów i procedur.

    Wymagane kwalifikacje:

    • Wykształcenie wyższe w zakresie informatyki lub podobne.
    • Min. 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu prac  analitycznych IT ( analiz systemowych i biznesowych).
    • Łatwość komunikowania wymagań technicznych, funkcjonalnych i organizacyjnych umożliwiających współpracę z innymi działami firmy, użytkownikami końcowymi oraz dostawcami i partnerami biznesowymi.
    • Dobra znajomość SQL oraz znajomość korzystania z linii komend Windows i Linux.
    • Znajomość zagadnień związanych ze wsparciem użytkowników oraz eksploatacją rozwiązań aplikacyjnych i systemowych.
    • Umiejętność tworzenia procedur operacyjnych i dokumentów szkoleniowych.
    • Wartością dodaną będzie znajomość branży retail.
    • Samodzielność, dobra organizacja pracy i staranność w działaniu.
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i szybkiego rozwiązywania problemów.
    • Umiejętność pracy w zespole.
    • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
    bottom

    Jeśli chcesz dołączyć do Naszego Zespołu i rozwijać się razem z nami, prześlij nam swoją aplikację klikając "Aplikuj teraz" pod ogłoszeniem.

    Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
     
    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)”.