Specjalista ds. Kontrollingu

Call Center Inter Galactica Sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław

    dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

Jesteśmy największym Contact Center w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasz zespół to 100 specjalistów, 200 managerów i ponad 3500 konsultantów. Dostarczamy usługi na najwyższym poziomie.

W związku z intensywnym rozwojem zatrudnimy osobę na stanowisko:
Specjalista ds. Kontrollingu

Główne zadania:
  • sporządzanie analiz i raportów dla celów zarządczych i strategicznych
  • przygotowanie cyklicznych zestawień i rozliczanie kosztów prowadzonych projektów oraz generowanie raportów ad-hoc
  • udział w projektach pro sprzedażowych oraz inwestycyjnych
  • wsparcie księgowości w temacie MPK-ów i uzgodnień kosztów
  • umiejętność budowania narzędzi w oparciu o excel i access
Wymagamy:
  • wykształcenia wyższego
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • umiejętności tworzenia raportów zarządczych
  • umiejętności analitycznego myślenia
  • zaawansowanej znajomości Excela i Access
  • doświadczenia w planowaniu sprzedaży
Oferujemy
  • możliwość realnego współtworzenia sukcesu naszej firmy
  • atrakcyjne wynagrodzenie 
  • ciekawą, dynamiczną pracę w rozwijającym się zespole
  • nowoczesne narzędzia do pracy
  • możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku contact center
  • dodatkowy pakiet świadczeń pozapłacowych
aplikuj

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn.  29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)

W związku z intensywnym rozwojem zatrudnimy osobę na stanowisko:
Specjalista ds. Kontrollingu

Jesteśmy największym Contact Center w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasz zespół to 100 specjalistów, 200 managerów i ponad 3500 konsultantów. Dostarczamy usługi na najwyższym poziomie.

Główne zadania:
  • sporządzanie analiz i raportów dla celów zarządczych i strategicznych
  • przygotowanie cyklicznych zestawień i rozliczanie kosztów prowadzonych projektów oraz generowanie raportów ad-hoc
  • udział w projektach pro sprzedażowych oraz inwestycyjnych
  • wsparcie księgowości w temacie MPK-ów i uzgodnień kosztów
  • umiejętność budowania narzędzi w oparciu o excel i access
Wymagamy:
  • wykształcenia wyższego
  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • umiejętności tworzenia raportów zarządczych
  • umiejętności analitycznego myślenia
  • zaawansowanej znajomości Excela i Access
  • doświadczenia w planowaniu sprzedaży
Oferujemy
  • możliwość realnego współtworzenia sukcesu naszej firmy
  • atrakcyjne wynagrodzenie 
  • ciekawą, dynamiczną pracę w rozwijającym się zespole
  • nowoczesne narzędzia do pracy
  • możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku contact center
  • dodatkowy pakiet świadczeń pozapłacowych

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn.  29.08.97 o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883 z późn. zm.)

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy