Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Ełk, warmińsko-mazurskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 27.04.2018
  • Ważna jeszcze 1 dzień (do 27.05.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Impress decor Polska Sp. z o.o. w Ełku

    specjalizująca się w produkcji papieru dekoracyjnego i folii finish

     

    www.impress.biz

    Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Ełk

    Główne zadania:

    • Obsługa sprzedażowa klientów krajowych i zagranicznych, w tym: przyjmowanie, przetwarzanie zamówień, współpraca z klientem, zlecanie wysyłek towaru, fakturowanie.
    • Kompletowanie dokumentów celnych i eksportowych.
    • Przyjmowanie i uzgadnianie szczegółów reklamacji, wystawianie not uznaniowych.
    • Analiza sprzedaży i reklamacji ilościowych.
    • Monitorowanie stanu zapasów, limitów kredytowych itp.
    • Budowa pozytywnych relacji z klientami.

    Wymagania niezbędne:

    • Biegła znajomość w mowie i w piśmie języka angielskiego

    Dodatkowym atutem będzie:

    • Wykształcenie wyższe
    • 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
    • Znajomość MS Office, SAP lub podobnego systemu.
    • Empatia i wysoki poziom umiejętności interpersonalnych.
    • Odpowiedzialność, terminowość, elastyczność.

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę.
    • Pracę w młodym, ambitnym zespole.

    Prosimy o przesłanie listu motywacyjnego, życiorysu wraz ze zdjęciem.

    Pytania można kierować do Działu Kadr Impress decor Polska Sp. z o.o. w Ełku, nr tel. 887 270 235

    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)