Specjalista ds. Obsługi Klienta

Voice Contact Center Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Stanisława Leszczyńskiego 60

Lublin

Voice Contact Center sp. z o.o. we współpracy z największą polską firmą ubezpieczeniową PZU SA poszukuje kandydatek / kandydatów do pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Lublin

Opis stanowiska:

  • kompleksowa obsługa klienta, udzielanie informacji i wsparcia w procesie zgłaszanych szkód i świadczeń klientów PZU
  • budowanie relacji z klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • sporządzanie raportów z wykonywanych działań
  • prace biurowe

Wymagania:

  • Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18
  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
  • kreatywność oraz entuzjazm w działaniu
  • nastawienie na realizację celów
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • wykształcenie min. Średnie
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, ale niekonieczne.

Nasza oferta:

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
  • stałe wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa) 17zł brutto
  • profesjonalne szkolenia wstępne i rozwojowe w ramach godzin pracy
  • realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
  • praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
  • bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym oraz przyjazna atmosfera atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne, stypendia firmowe, ciekawe konkursy, niespodzianki
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV.

Voice Contact Center sp. z o.o. we współpracy z największą polską firmą ubezpieczeniową PZU SA poszukuje kandydatek / kandydatów do pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Opis stanowiska:

  • kompleksowa obsługa klienta, udzielanie informacji i wsparcia w procesie zgłaszanych szkód i świadczeń klientów PZU
  • budowanie relacji z klientami i dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • sporządzanie raportów z wykonywanych działań
  • prace biurowe

Wymagania:

  • Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-18
  • dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i łatwość nawiązywania kontaktów
  • kreatywność oraz entuzjazm w działaniu
  • nastawienie na realizację celów
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • wykształcenie min. Średnie
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, ale niekonieczne.

Nasza oferta:

  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
  • stałe wynagrodzenie podstawowe (stawka godzinowa) 17zł brutto
  • profesjonalne szkolenia wstępne i rozwojowe w ramach godzin pracy
  • realna możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz awansu
  • praca w zespole dynamicznych, otwartych i życzliwych ludzi
  • bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym oraz przyjazna atmosfera atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne, stypendia firmowe, ciekawe konkursy, niespodzianki
Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie CV.

Ogłoszenie archiwalne