Ta oferta pracy jest nieaktualna od 291 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • śląskie
  • Specjalista
  • 28.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    IMI Hydronic Engineering jest częścią globalnej grupy przedsiębiorstw IMI plc – notowanej wśród 100 największych przedsiębiorstw na londyńskiej giełdzie papierów wartościowych (FTSE 100). Dwa inne oddziały – IMI Critical Engineering i IMI Precision Engineering również należą do tej grupy.

    W ramach IMI Hydronic Engineering posiadamy 3 marki produktowe:

    • IMI Pneumatex - to stacje utrzymania ciśnienia wody i odgazowania
    • IMI TA to lider w równoważeniu i regulacji instalacji wodnych
    • IMI Heimeier to pełna gama produktów z zakresu termostatyki

    Jesteśmy liderem w branży energooszczędnych rozwiązań kontroli klimatu w pomieszczeniach, zapewniając wydajne i wysokiej jakości produkty i usługi, aby efektywniej kontrolować i zabezpieczać pracę systemów HVAC.

    Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:

     

    SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
    Miejsce pracy – Olewin/ koło Olkusza

    OFERUJEMY:

    • Interesującą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
    • Przyjazną atmosferę pracy
    • Prywatną opiekę medyczną
    • Udział w Zakładowym Funduszu Świadczeń Socjalnych
    • Świeże owoce dla pracowników

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    • Obsługa logistyczna klientów na dedykowanych obszarach
    • Organizowanie przesyłek i dostaw towarów
    • Zarządzanie procesami dystrybucji w celu osiągnięcia wysokiego poziomu obsługi klienta
    • Tworzenie dokumentacji importu i eksportu zgodnie z obowiązują regulacjami dla przesyłek międzynarodowych
    • Rozwiązywanie problemów logistycznych w zakresie transportu, systemów logistycznych, importu /eksportu dla zamówień klientów
    • Zarządzanie prawidłowym przepływem zamówień, towarów oraz dokumentów
    • Przygotowanie i prowadzenie harmonogramu dostaw
    • Wsparcie managerów wiedzą specjalistyczną w prowadzonych projektach
    • Przygotowywanie zestawień, raportów okresowych
    • Dbałość o poprawną komunikację z interesariuszami
    • Realizacja i monitorowanie inicjatyw mających na celu optymalizację procesów Działu Obsługi Klienta

    OCZEKIWANIA:

    • Wykształcenie kierunkowe z zakresu logistyki lub pokrewne (stopień licencjata)
    • Preferowane doświadczenie na stanowisku związanym z obszarem obsługi klienta
    • Wcześniejsze doświadczenie w branży HVAC mile widziane
    • Zaawansowana znajomość języka angielskiego
    • Praktyczna umiejętność obsługi komputera (MS Office i Outlook), znajomość MS Access mile widziana
    • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP
    • Zorientowanie na klienta
    • Umiejętność analitycznego myślenia
    • Komunikatywność
    • Umiejętności organizacyjne
    • Umiejętność pracy w zespole
    • Nastawienie na poszukiwanie udoskonaleń

    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego
    klikając w przycisk:

    aplikuj

    Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji IMI International Sp. z o.o., 32-300 Olkusz, Olewin 50A (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw nr 133 poz. 883 z późn. zm.)

    bottom