Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Sosnowiec, śląskie
  • Specjalista
  • 30.05.2018
  • Ważna jeszcze 6 dni (do 29.06.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Jesteśmy firmą która od ponad 12 lat zajmuje się branżą transportową.

    W chwili obecnej rozwijamy dział zajmujący się sprzedażą Naszych usług. Zamierzamy stworzyć grupę specjalistów, która przełamie stereotypowy obraz zwykłego telemarketingu.

    Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Sosnowiec

    Zakres obowiązków:

    • Mailowa i telefoniczna obsługa klientów,
    • Przyjmowanie i realizacja zamówień, fakturowanie,
    • Kontrola płatności i windykacja,
    • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura,
    • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
    • Koordynowanie działań operacyjnych związanych z obsługą klienta

    Wymagania:

    • Dobra obsługa komputera oraz pakietu Office,
    • Łatwość poruszania się w zasobach Internetu,
    • Swoboda prowadzenia rozmów i kultura języka,
    • Samodzielność, umiejętność organizowania czasu pracy,
    • Rzetelność, sumienność, pracowitość i zaangażowanie

    Oferujemy:

    • Zapewniamy zatrudnienie w stabilnej firmie z dużym zapleczem i o nieograniczonych możliwościach rozwoju oraz w przyjaznym zespole,
    • Wysokie zarobki (podstawa plus system prowizyjny),
    • Dogodne godziny pracy w systemie jednozmianowym 8:00-16:00,
    • Perspektywę zdobycia doświadczenia zawodowego w branży transportowej

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie swojego CV

    Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.