Ta oferta pracy jest nieaktualna od 11 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Śrem, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 2017-08-16

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top
Grupa CAT jest obecna w większości krajów europejskich oraz krajach Ameryki Środkowej i Południowej. Proponuje swoim klientom pełną ofertę usług od projektowania rozwiązań logistycznych aż po końcową dystrybucję powierzonych produktów, wykorzystując nowe globalne rozwiązania.
 
Praca u nas to otwarcie się na nowe rozwiązania, kreatywne działanie, możliwość budowania firmy należącej do międzynarodowej organizacji.
 
CAT LC Polska Sp. z o.o.
międzynarodowy operator logistyczny branży motoryzacyjnej,
poszukuje do swojego Oddziału w Śremie
Specjalisty ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Śrem
nr ref.: Specjalista ds. Obsługi Klienta Śrem

Odpowiedzialnego za:

  • kontakt z kluczowymi klientami CAT LC Polska Sp. z o.o., budowanie dobrych relacji oraz wizerunku firmy;
  • udział w projektach logistycznych prowadzących do optymalizacji procesów dystrybucji przesyłek;
  • bieżący nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadań transportowych;
  • rozwiązywanie problemów związanych z kompleksową logistyką przesyłek;
  • prowadzenie postępowań reklamacyjnych;
  • opracowywanie raportów i statystyk;
  • nadzór nad kluczowymi wskaźnikami jakościowymi klientów firmy.

Nasze wymagania wobec kandydata:

  • minimum 2-tetnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta (doświadczenie w branży TSL będzie dodatkowym atutem);
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (lub w trakcie nauki);
  • dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny;
  • znajomość języka niemieckiego będzie atutem;
  • bardzo dobra znajomość MS Office;
  • umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji;
  • zdolności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów;
  • zorientowanie na wynik, samodzielność, dobra organizacja pracy.
  • dyspozycyjność do rozpoczynania pracy we wczesnych godzinach porannych.

Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwości rozwoju zawodowego w firmie o zasięgu międzynarodowym.

 Prosimy o nadesłanie CV oraz listu motywacyjnego drogą elektroniczną poprzez przycisk:

z dopiskiem Specjalista ds. Obsługi Klienta Śrem

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29/08/97 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133  poz. 883)”.

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się