Ta oferta pracy jest nieaktualna od 276 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Śrem, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 16.08.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Grupa CAT jest obecna w większości krajów europejskich oraz krajach Ameryki Środkowej i Południowej. Proponuje swoim klientom pełną ofertę usług od projektowania rozwiązań logistycznych aż po końcową dystrybucję powierzonych produktów, wykorzystując nowe globalne rozwiązania.
     
    Praca u nas to otwarcie się na nowe rozwiązania, kreatywne działanie, możliwość budowania firmy należącej do międzynarodowej organizacji.
     
    CAT LC Polska Sp. z o.o.
    międzynarodowy operator logistyczny branży motoryzacyjnej,
    poszukuje do swojego Oddziału w Śremie
    Specjalisty ds. Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Śrem
    nr ref.: Specjalista ds. Obsługi Klienta Śrem

    Odpowiedzialnego za:

    • kontakt z kluczowymi klientami CAT LC Polska Sp. z o.o., budowanie dobrych relacji oraz wizerunku firmy;
    • udział w projektach logistycznych prowadzących do optymalizacji procesów dystrybucji przesyłek;
    • bieżący nadzór nad prawidłową i terminową realizacją zadań transportowych;
    • rozwiązywanie problemów związanych z kompleksową logistyką przesyłek;
    • prowadzenie postępowań reklamacyjnych;
    • opracowywanie raportów i statystyk;
    • nadzór nad kluczowymi wskaźnikami jakościowymi klientów firmy.

    Nasze wymagania wobec kandydata:

    • minimum 2-tetnie doświadczenie w obszarze obsługi klienta (doświadczenie w branży TSL będzie dodatkowym atutem);
    • wykształcenie wyższe kierunkowe (lub w trakcie nauki);
    • dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny;
    • znajomość języka niemieckiego będzie atutem;
    • bardzo dobra znajomość MS Office;
    • umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji;
    • zdolności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktów;
    • zorientowanie na wynik, samodzielność, dobra organizacja pracy.
    • dyspozycyjność do rozpoczynania pracy we wczesnych godzinach porannych.

    Oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz możliwości rozwoju zawodowego w firmie o zasięgu międzynarodowym.

     Prosimy o nadesłanie CV oraz listu motywacyjnego drogą elektroniczną poprzez przycisk:

    z dopiskiem Specjalista ds. Obsługi Klienta Śrem

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29/08/97 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133  poz. 883)”.