Ta oferta pracy jest nieaktualna od 285 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Specjalista
  • 08.09.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    C.H. Robinson jest wiodącym na rynkach światowych spedytorem frachtu drogowego, morskiego i lotniczego. Nasza organizacja opiera się na trzech filarach: sprawnych procesach, zaawansowanej technologii i świetnie wyszkolonym personelu.


    Dołącz do nas i zacznij swoją karierę w dynamicznej i innowacyjnej organizacji na stanowisku:

    Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Wrocław

    Twoje zadania:

    • Kompleksowa obsługa transportowych zleceń klienta w spedycji międzynarodowej
    • Utrzymywanie i rozwijanie relacji biznesowych z klientem
    • Negocjowanie warunków i cen
    • Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych we współpracy z innymi działami firmy (w szczególności z działem spedycji międzynarodowej).
    Nasze oczekiwania:
    • Masz ukończone studia wyższe lub jesteś studentem/studentką ostatnich lat
    • Bardzo dobrze znasz język angielski. Będziesz go używać w codziennej komunikacji z klientami oraz kolegami i koleżankami z innych oddziałów C.H. Robinson w Polsce i w Europie
    • Masz motywację do pracy. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku jest mile widziane, ale ważniejsze są dla nas Twoje poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania i umiejętność samodzielnej pracy.
    • Potrafisz pracować pod presją czasu i wyzwania nie są Ci obce.

    Co C.H. Robinson oferuje Tobie?

    • Możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji, której sukces opiera się na wykwalifikowanych pracownikach, rozwiniętych procesach i najlepszej technologii
    • Dynamiczne środowisko pracy, które kreują wyjątkowi ludzie, pasjonaci transportu i eksperci w swoich dziedzinach
    • Dostęp do szkoleń oraz innych narzędzi rozwoju zawodowego. W C.H. Robinson wdrożony jest między innymi Program Rozwoju Umiejętności Managerskich, w którym uczestniczą pracownicy z całej europejskiej organizacji
    • Szkolenia w europejskiej Centrali firmy w Amsterdamie
    • Motywujące wynagrodzenie, które będzie składać się z podstawy oraz bonusu opartego na wynikach Twoich i zespołu
    • Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie
    • Opiekę medyczną w sieci prywatnych klinik
    • Dofinansowanie do karty Multisport
    • Dostęp do szkoleń językowych.

    Proces aplikacji:

    Aplikuj bezpośrednio przez system. W ciągu dwóch tygodni od aplikacji rekruter odpowiedzialny za dany proces rekrutacji skontaktuje się z wybranymi osobami.

    Jeżeli masz pytania odnośnie procesu rekrutacji, skontaktuj się z zespołem Talent Acquisition za pośrednictwem maila: TAEurope@chrobinson.com

    Zainteresowany? Aplikuj!