SUEZ Polska Sp. z o.o.

Specjalista IT Helpdesk

SUEZ Polska Sp. z o.o.O firmie

SUEZ Polska Sp. z o.o.

Hetmańska 103

Białystok

AquaRD Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku jest częścią Grupy SUEZ, globalnej firmy z branży ochrony środowiska. Specjalizuje się w opracowywaniu nowych technologii oraz ich wykorzystywaniu w procesie projektowania nowoczesnych rozwiązań z dziedziny sterowania, kontroli, komunikacji i transmisji bezprzewodowej.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Specjalista IT Helpdesk
Miejsce pracy: Białystok

W swojej pracy będziesz odpowiadać za:

  • Rozwiązywanie zgłoszeń i incydentów dotyczących bieżącej obsługi systemów IT w powierzonym zakresie / 1 linia wsparcia.
  • Przekazywanie zgłoszeń i incydentów na 2 linię wsparcia.
  • Koordynację napraw sprzętu IT i współpracę z serwisami zewnętrznymi.
  • Nadawanie uprawnień i tworzenie kont w systemach IT
  • Realizowanie zakupów sprzętu i licencji IT zgodnie z obowiązującymi w firmie zasadami.
  • Utrzymywanie i aktualizację dokumentacji.
  • Wydawanie sprzętu IT użytkownikom zgodnie z obowiązującymi w firmie zasadami.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych Windows 7/8/10.
  • Umiejętności zdalnego i lokalnego rozwiązywania problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych i urządzeniach peryferyjnych użytkowników.
  • Znajomości języka angielskiego.
  • Umiejętności analitycznego myślenia.
  • Chęci uczenia się i dużej samodzielności.
  • Zaangażowania i odpowiedzialnego traktowania powierzonych zadań.
  • Systematyczności, skrupulatności, uczciwości.

Pracując z nami możesz liczyć na:

  • Rozwój zawodowy;
  • Pracę w doświadczonym zespole
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Udział w szkoleniach, wydarzeniach branżowych/zawodowych;
  • Kartę Multisport.

Aplikuj już dziś

Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś:

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i kandydatkami.

AquaRD Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku jest częścią Grupy SUEZ, globalnej firmy z branży ochrony środowiska. Specjalizuje się w opracowywaniu nowych technologii oraz ich wykorzystywaniu w procesie projektowania nowoczesnych rozwiązań z dziedziny sterowania, kontroli, komunikacji i transmisji bezprzewodowej.

 

Obecnie poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:

Specjalista IT Helpdesk

W swojej pracy będziesz odpowiadać za:

  • Rozwiązywanie zgłoszeń i incydentów dotyczących bieżącej obsługi systemów IT w powierzonym zakresie / 1 linia wsparcia.
  • Przekazywanie zgłoszeń i incydentów na 2 linię wsparcia.
  • Koordynację napraw sprzętu IT i współpracę z serwisami zewnętrznymi.
  • Nadawanie uprawnień i tworzenie kont w systemach IT
  • Realizowanie zakupów sprzętu i licencji IT zgodnie z obowiązującymi w firmie zasadami.
  • Utrzymywanie i aktualizację dokumentacji.
  • Wydawanie sprzętu IT użytkownikom zgodnie z obowiązującymi w firmie zasadami.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Bardzo dobrej znajomości systemów operacyjnych Windows 7/8/10.
  • Umiejętności zdalnego i lokalnego rozwiązywania problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych i urządzeniach peryferyjnych użytkowników.
  • Znajomości języka angielskiego.
  • Umiejętności analitycznego myślenia.
  • Chęci uczenia się i dużej samodzielności.
  • Zaangażowania i odpowiedzialnego traktowania powierzonych zadań.
  • Systematyczności, skrupulatności, uczciwości.

Pracując z nami możesz liczyć na:

  • Rozwój zawodowy;
  • Pracę w doświadczonym zespole
  • Elastyczne godziny pracy;
  • Udział w szkoleniach, wydarzeniach branżowych/zawodowych;
  • Kartę Multisport.

Aplikuj już dziś

Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś:

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami i kandydatkami.

Ogłoszenie archiwalne