Sky-Shop.pl

Team Leader Helpdesk E-Commerce

Sky-Shop.plO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Sky-Shop.pl

Cegielniana 4A

Kraków

Sky-Shop - to oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego. Istniejemy od 2009 roku. Do tej pory z naszego oprogramowania skorzystało ponad 35 000 Klientów. Naszą misją jest dostarczanie najlepszego oprogramowania dla sklepów internetowych w Polsce. Z naszej platformy korzysta producent lodów Grycan czy producent RTV Media-Tech. Współpracujemy również z takimi firmami jaki Allegro, Google, Facebook. mBank czy InPost.

 
Aktualnie poszukujemy kandydata/tki na stanowisko 

Team Leader Helpdesk E-Commerce
do naszego Działu Supportu (techniczny)

Miejsce pracy: Kraków
D.O.K. odpowiada za wsparcie Klientów z zakresu konfiguracji i obsługi oprogramowania sklepu internetowego. Będziesz odpowiedzialny/a za organizację pracy Działu Obsługi Klienta zgodnie z przyjętymi przez nas standardami i kulturą pracy. Będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie konsultantów DOK w bieżącej obsłudze Klientów mailowej oraz telefonicznej oraz będziesz monitorować bieżącą komunikację z Klientami. Twoim zadaniem będzie również nadzór i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów które wymagają szczególnej analizy i współpracy z działem IT.
 
Nieodzowną częścią Twojej pracy będzie zwiększanie jakości i wydajności pracy DOK poprzez motywowanie i wspieranie pracowników DOK, organizowanie szkoleń z zakresu produktu oraz efektywnej obsługi Klienta, poprawianie procesów, weryfikacji korespondencji mailowej oraz telefonicznej w celu poprawy jakości i utrzymywaniu standardów firmy.
 
Nadrzędnym celem będzie dbanie o to aby Klient był usatysfakcjonowany jakością naszego wsparcia.

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta B2B
  • Doświadczenie w branży IT: Agencja interaktywna, Software House, hosting lub e-commerce
  • Znajomość zasad działania usług w Internecie: strony www / sklepy internetowe
  • Znajomość działania usług IT: Domena, Certyfikat SSL, HTML/CSS, hosting itp.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Samodyscyplina i dobra organizacja własnych zadań
  • Umiejętność delegowania zadań oraz monitorowania ich realizacji
  • Umiejętność budowania zespołu i dobrych relacji

Mile widziane:

  • Doświadczenie w branży e-commerce
  • Znajomość zasad działania usług SaaS oraz działu supportu

Oferujemy:

  • Pełny etat - Umowa o Pracę lub B2B
  • Premie roczne, premie miesięczne i bonusy
  • Pracę przy jednym stałym dużym projekcie e-commerce
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym 2 monitory (opcjonalnie również Mac)
  • Praca od poniedziałku do piątku
  • Ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach i konferencjach
  • Kameralna atmosfera w firmie 30 osobowej
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Prywatna Opieka Medyczna i opcjonalne ubezpieczenie grupowe
  • Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy
  • Wypady integracyjne np: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.
  • Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne
  • Chill pufa, Xbox z grami
  • Możliwość prowadzenia bezpłatnie własnego sklepu internetowego
  • Przyjazną, koleżeńską atmosferę w pracy 

Zgłoszenie powinno zawierać klauzulę o ochronie danych osobowych następującej treści:

Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).

Sky-Shop - to oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego. Istniejemy od 2009 roku. Do tej pory z naszego oprogramowania skorzystało ponad 35 000 Klientów. Naszą misją jest dostarczanie najlepszego oprogramowania dla sklepów internetowych w Polsce. Z naszej platformy korzysta producent lodów Grycan czy producent RTV Media-Tech. Współpracujemy również z takimi firmami jaki Allegro, Google, Facebook. mBank czy InPost.

 
Aktualnie poszukujemy kandydata/tki na stanowisko 

Team Leader Helpdesk E-Commerce
do naszego Działu Supportu (techniczny)

D.O.K. odpowiada za wsparcie Klientów z zakresu konfiguracji i obsługi oprogramowania sklepu internetowego. Będziesz odpowiedzialny/a za organizację pracy Działu Obsługi Klienta zgodnie z przyjętymi przez nas standardami i kulturą pracy. Będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie konsultantów DOK w bieżącej obsłudze Klientów mailowej oraz telefonicznej oraz będziesz monitorować bieżącą komunikację z Klientami. Twoim zadaniem będzie również nadzór i rozwiązywanie zgłoszeń od Klientów które wymagają szczególnej analizy i współpracy z działem IT.
 
Nieodzowną częścią Twojej pracy będzie zwiększanie jakości i wydajności pracy DOK poprzez motywowanie i wspieranie pracowników DOK, organizowanie szkoleń z zakresu produktu oraz efektywnej obsługi Klienta, poprawianie procesów, weryfikacji korespondencji mailowej oraz telefonicznej w celu poprawy jakości i utrzymywaniu standardów firmy.
 
Nadrzędnym celem będzie dbanie o to aby Klient był usatysfakcjonowany jakością naszego wsparcia.

Wymagania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta B2B
  • Doświadczenie w branży IT: Agencja interaktywna, Software House, hosting lub e-commerce
  • Znajomość zasad działania usług w Internecie: strony www / sklepy internetowe
  • Znajomość działania usług IT: Domena, Certyfikat SSL, HTML/CSS, hosting itp.
  • Wysokie umiejętności interpersonalne
  • Samodyscyplina i dobra organizacja własnych zadań
  • Umiejętność delegowania zadań oraz monitorowania ich realizacji
  • Umiejętność budowania zespołu i dobrych relacji

Mile widziane:

  • Doświadczenie w branży e-commerce
  • Znajomość zasad działania usług SaaS oraz działu supportu

Oferujemy:

  • Pełny etat - Umowa o Pracę lub B2B
  • Premie roczne, premie miesięczne i bonusy
  • Pracę przy jednym stałym dużym projekcie e-commerce
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wygodne, klimatyzowane biuro w Krakowie
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym 2 monitory (opcjonalnie również Mac)
  • Praca od poniedziałku do piątku
  • Ciągły rozwój oraz podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w specjalistycznych szkoleniach i konferencjach
  • Kameralna atmosfera w firmie 30 osobowej
  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Prywatna Opieka Medyczna i opcjonalne ubezpieczenie grupowe
  • Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy
  • Wypady integracyjne np: paintball, gokarty, kręgle, piwo itp.
  • Pyszną kawę, herbata, słodycze, soki, lody w lecie i inne
  • Chill pufa, Xbox z grami
  • Możliwość prowadzenia bezpłatnie własnego sklepu internetowego
  • Przyjazną, koleżeńską atmosferę w pracy 

Zgłoszenie powinno zawierać klauzulę o ochronie danych osobowych następującej treści:

Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).

Ogłoszenie archiwalne