Ta oferta pracy jest nieaktualna od 51 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Technical Helpdesk Associate with Italian

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 28.07.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

  •  Leader in digital services with 100,000 employees in 72 countries
  •  Provider of IT infrastructure management services, systems integration, outsourcing and IT consulting
  •  Official global IT partner of the Olympic and Paralympic Games
  •  Awarded with the Great Place to Work certificate for four times
  •  Almost 5000 people employed in 9 cities: Bydgoszcz, Warszawa, Wroclaw, Opole, Krakow, Torun, Gdansk, Rzeszow, Lodz
Technical Helpdesk Associate with Italian
241713
City: Kraków

Job Description 

This is a great opportunity for fresh graduates, part-time students and professionals who would like to join us and start or continue their careers in a high demand service desk environment in Krakow. We will provide you with relevant trainings, up to date tools and support from the Managers. Join the world’s leading enterprise for business process and document management today!
  • Troubleshoots various hardware, software, and network operating problems via the phone, email, chat and remote control tools, and involves technical resources to ensure resolution.
  • Applies understanding and knowledge of information systems products and services to assist users.
  • Identifies, investigates and documents user questions and problems as well as isolating and resolving information systems problems.
  • Coordinates referrals to appropriate technical, professional, or service personnel.
  • Receives and prioritizes issues and forwards using appropriate escalation procedures.
  • All other duties as assigned.


Job Requirements

  • Support must be provided in Italian.
  • Good understanding of English is essential.
  • Ability to achieve Key Performance Indicator targets.
  • Must be a team player.
  • Strong problem solving abilities and assertiveness.
  • Motivation to learn and work in a service desk environment.
  • Willingness to work on various shifts between 6am-10pm Monday-Friday and bank holidays.
  • Previous Customer Service / Helpdesk experience is a plus.

 

Additional Information

  • Private medical care incl. dental care
  • Training and development programs
  • Learning foreign languages
  • Relocation allowance
  • Referral bonus
  • Private life and travel insurance
  • MyBenefit System
  • Commuting contribution
  • Worldwide career opportunities

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się