Ta oferta pracy jest nieaktualna od 17 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Territory Sales Manager

  • dolnośląskie
  • Specjalista
  • 29.11.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Honeywell Safety Products jest największym na świecie dostawcą rozwiązań i sprzętu ochrony indywidualnej (PPE). Nasza sieć specjalistów ds. produkcji, pomocy technicznej i bezpieczeństwa obejmuje ponad 10.000 osób w 30 krajach. Jesteśmy oddani koncepcji oferowania czegoś więcej niż tylko produktu bądź usługi: każdy z nas z determinacją angażuje się w ochronę ludzkiego życia. Zbliżenie do klientów pozwala nam pracować ręka w rękę z końcowymi użytkownikami — zrozumieć ich problemy, dzielić się wiedzą na temat zagrożeń, oferować efektywne rozwiązania i prowadzić ich do bezpieczeństwa.

Lead Them to Safety — budujemy trwałą kulturę bezpieczeństwa dzięki kompleksowej edukacji, innowacyjnym technologiom oraz komfortowym produktom o wysokiej jakości, które zachęcą pracowników do korzystania z bezpieczniejszych rozwiązań. Honeywell Safety Products to doskonały partner dla organizacji zaangażowanych w przemianę kulturową, która minimalizuje liczbę urazów oraz zapewnia bezpieczniejsze i bardziej produktywne miejsce pracy.

Territory Sales Manager

HRD10068

Zakres obowiązków:

  • sprzedaż i promowanie nowoczesnych rozwiązań, zarówno produktów, jak i usług  z zakresu bezpieczeństwa pracy 
  •  kreowanie i prowadzenie projektów sprzedażowych na poziomie ostatecznych klientów, w szczególności w dużych firmach produkcyjnych
  •  realizowanie sprzedaży, umacnianie współpracy i rozwijanie sieci partnerów dystrybucyjnych
  •  organizowanie prezentacji i szkoleń dla potencjalnych i aktywnych klientów
  •  bliska współpraca z Product Sales Managerami
  •  kontakty z Product Managerami i Managerami w równoległych biznesach w celu wykorzystania efektu synergii w zdywersyfikowanym biznesie zorientowanym na nowoczesny przemysł

 

Oczekiwania:

  • doświadczenie w sprzedaży, a w szczególności praktyka handlowa i doradztwo w przemyśle
  • doświadczenie w rozwijaniu i obsłudze sieci dystrybucyjnej
  • wysokie poczucie odpowiedzialności zarówno za wyniki sprzedażowe w swoim obszarze, wyniki całego biznesu, ale także za bezpieczeństwo swoje, współpracowników, jak i pracowników w obsługiwanych firmach
  • samodzielność, konsekwencja, umiejętność stawiania sobie ambitnych i mądrych celów oraz znajdowania drogi do ich realizacji
  • strategiczne myślenie, umiejętność podejmowania decyzji
  • chęci, doświadczenie i entuzjazm do pracy w zespole, a także zrozumienie dla różnic kulturowych wynikających z pracy w środowisku międzynarodowym
  • konieczna dobra znajomość języka angielskiego
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne (prezentacje i spotkania biznesowe)  
  • wykształcenie wyższe
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Osoby zainteresowane rozwojem w naszej organizacji, zachęcamy do przesyłania aplikacj (CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych) na adres: anna.bozek@honeywell.com Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.