Ta oferta pracy jest nieaktualna od 78 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Transition Manager

  • Katowice, śląskie
  • Kierownik
  • 08.01.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Rhenus Data Office Polska Sp. z o.o.

    Jest częścią międzynarodowej firmy rodzinnej działającej w branży logistyki. Na rynku polskim jest liderem
    w zakresie kompleksowego zarządzania pełnym cyklem życia informacji od fizycznego nośnika jakim jest papier, aż do optymalizacji procesów biznesowych Klienta w modelu outsourcingowym.

    Dzięki doskonałej organizacji pracy i  kulturze innowacji, wspieramy naszych Klientów
    lokalnie i globalnie, mając za cel przyśpieszenie rozwoju ich biznesów.

    Aby dalej realizować ekspansję poszukujemy ambitnej osoby
    do pokierowania na Śląsku Centrum Usług typu SSC/BPO.

    Transition Manager


    Osoba ta we współpracy z liderami krajowymi z pozostałych centrów Shared Services  oraz zarządem spółki, opracuje kompleksową strategię usług wspólnych dla spółek z grupy Rhenus w krajach UE. Docelowo będzie prowadziła największe takie centrum (obecnie planowane) - w aglomeracji katowickiej, poznając specyfikę Rhenus od zaraz w istniejącym Centrum Usług w Nadarzynie k. Warszawy. Osoba ta zrekrutuje, wyszkoli i zmotywuje zespoły pracowników pod wymagania poszczególnych procesów i krajów. W 2018 roku wybierze na Górnym Śląsku docelową lokalizację, skoordynuje migrację procesów do Polski, określi jakie inicjatywy są konieczne do standaryzacji i rozwoju kultury efektywności, skoordynuje ustanowienie kluczowych mierników, zdefiniuje cele dla tych mierników oraz będzie odpowiedzialna za raportowanie/analizę postępów w realizacji założonych celów. Celem nadrzędnym jest przekształcenie transakcyjnego centrum usług w partnerskie Global Business Cervices Center.

    Zadania, które czekają na Ciebie:

    • 3 miesięczny pobyt w SSC w Nadarzynie w celu poznania specyfiki Klientów, ich procesów, narzędzi i kultury organizacyjnej Rhenus,
    • Kierowanie utworzeniem i rozwojem zespołu Shared Services w aglomeracji katowickiej (nabór, utrzymanie, rozwój talentów),
    • Ścisła współpraca (zdalnie) z liderami migracji za granicą w celu identyfikacji potencjałów do zmigrowania i przygotowania planów przeniesienia procesów,
    • Koordynowanie projektami migracji procesów (wszystkie zakresy tj. order to cash, procure to pay i record to report) w tym również od Klientów spoza grupy Rhenus,
    • Budowanie i utrzymywanie strategicznych relacji z partnerami na najwyższym szczeblu oraz zapewnieniu codziennej komunikacji z właścicielami procesów po stronie Klientów,
    • Monitorowanie parametrów jakościowych i wydajnościowych i identyfikowanie potencjału optymalizacji w celu ciągłego udoskonalania procesów i organizacji pracy,
    • Odpowiedzialność za Operational Excellence (doskonałość operacyjną), obejmującą zaimplementowanie takich metod organizacyjnych oraz technologii, które zapewnią ciągłą poprawę efektywności i jakości prac wykonywanych w centrum operacyjnym,
    • Budżetowanie, sprawozdawczość i przeglądy wyników finansowych i usług,
    • Bycie na bieżąco z trendami w branży i najlepszymi praktykami oraz ich integracja,
    • Razem z pozostałymi członkami teamu wdrażanie narzędzi automatyzacyjnych.

    Oczekiwania, które wobec Ciebie mamy:

    • Co najmniej 2 letnie doświadczenia w zarządzaniu organizacjami SSC/BPO, kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami,
    • Dyplom ukończenia studiów wyższych, najlepiej w kierunkach ekonomicznych/MBA,
    • Bardzo dobra znajomość procesów zachodzących w SSC/BPO,
    • Praktyczna znajomość umów SLA i planowanie pracy przy realizacji usług,
    • Doświadczenie w zakresie zarządzania wydajnością i rozwoju zespołu,
    • Umiejętność solidnej pracy zespołowej,
    • Umiejętności interpersonalne oraz umiejętność komunikowania się z klientami, współpracownikami, dostawcami i kierownictwem wyższego szczebla,
    • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzi, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, angielski dodatkowym atutem,
    • Umiejętności budowania silnych strategicznych relacji,
    • Doświadczenie w planowaniu i realizowaniu projektów migracyjnych,
    • Umiejętność gromadzenia, weryfikowania, analizowania danych i prezentowania wniosków,
    • Silne umiejętności doskonalenia procesów,
    • Ciekawość rozwiązań technologicznych wspierających prace ludzi przy powtarzalnych zadaniach,
    • Łatwość podejmowania decyzji i komunikowania ich,
    • Umiejętności negocjacyjne i liderskie,
    • Zdolność odkrywania szans na generowanie rentownego biznesu.

    Oferujemy

    • Atrakcyjny pakiet roczny uwzględniający premie i nagrodę roczną,
    • Szkolenia w Polsce i za granicą,
    • Samochód służbowy,
    • Autentyczny wpływ na tworzenie struktur tego nowego SSC/BPO,
    • Fantastyczna atmosfera pracy z inspirującym zespołem managerów Rhenus,
    • Wysokie standardy pracy (nowoczesne biuro, parking),
    • Szkolenia specjalistyczne, managerskie i liderskie ,
    • Na preferencyjnych stawkach: kartę benefit, dodatkowe ubezpieczenie na życie i pakiet medyczny,
    • Chętnie zatrudnimy Cię od 1 lutego 2018 r. w ramach umowy o pracę na  pełen etat.

    Zgłoszenie (CV i list motywacyjny lub krótki esej)
    prosimy składać klikając w przycisk aplikowania.
    aplikuj
    Wszystkim kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję, jednocześnie zastrzegamy,
    że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami. 
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).