Ta oferta pracy jest nieaktualna od 87 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Administrator Service Desk

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 29.09.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

S&T Services Polska jest jedną z największych w Polsce firm - integratorów informatycznych. Oferujemy usługi konsultingowe, projektowe i wdrożeniowe systemów informatycznych, outsourcing i wsparcie w trybie 24/7/365 dla klientów z wielu sektorów.

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Administrator Service Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: FSM/ASD/410013/09/17

Ofertę kierujemy do osób studiujących w systemie zaocznym.

Zakres zadań:

  • Przyjmowanie zgłoszeń drogą telefoniczną, e-mailową oraz w systemach Klientów
  • Obsługa, klasyfikacja i nadzór zleceń w systemie do zarządzania zgłoszeniami
  • Koordynacja pracy inżynierów serwisowych
  • Archiwizacja dokumentów

Nasze oczekiwania:

  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu IT
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i w piśmie (poziom B1 lub wyższy)
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • Samodzielność i odpowiedzialność w realizacji powierzonych zadań
  • Docenimy doświadczenie zdobyte w pracy na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia
  • Możliwość zdobywania doświadczenia w stabilnej i stale rozwijającej się firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Pakiet rekreacyjno-sportowy
  • Wyjazdy integracyjne

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV klikając w przycisk aplikowania.

W tytule wiadomości prosimy wpisać Nr ref.: FSM/ASD/410013/09/17


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych Dz.U Nr 133 poz. 883)".