Doradca Klienta w Contact Center

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-05-23
  • Ważna jeszcze 1 dzień (do 2018-06-22)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Należymy do grona liderów rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce. Współpracujemy z najlepszymi i takich też szukamy do naszego zespołu.

    Dołącz do nas jako:
    Doradca Klienta w Contact Center

    Kogo szukamy?

    • komunikatywnych, pozytywnie nastawionych osób
    • posiadających łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów telefonicznych
    • lubiących pracę z ludźmi
    • ambitnych i nastawionych na realizację wyznaczonych celów
    • otwartych na rozwój i zdobywanie nowej wiedzy

    Co oferujemy?

    • możliwość pracy na pełen lub pół etatu
    • umowę o pracę w stabilnej firmie finansowej
    • szkolenia specjalistyczne i jasno określoną ścieżkę kariery
    • pracę w systemie wielozmianowym: 8-16, 9-17, 13-21
    • atrakcyjny pakiet socjalny – kartę MultiSport, prywatną opiekę medyczną, program z nagrodami Planeta ULTIMO
    • możliwości rozwoju oraz zdobywania nowej wiedzy i kompetencji (Akademia ULTIMO, Forum Rozwoju ULTIMO)
    • miłą i partnerską atmosferę w pracy

    Nasze oczekiwania:

    • komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji
    • swoboda w obsłudze komputera
    • gotowość do zdobywania nowej wiedzy
    • entuzjazm i skuteczność


    W celu umożliwienia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji, prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:

    Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez ULTIMO S.A., z siedzibą pod adresem ul. Braniborska 58-68 we Wrocławiu („Spółka”), moich danych osobowych podanych w przesłanych dokumentach rekrutacyjnych dla celów prowadzonego procesu rekrutacyjnego na stanowisko Doradcy Klienta w Contact Center zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jestem świadomy/a tego, że mogę w każdej chwili cofnąć swoją zgody, co nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych w oparciu o wyrażone przeze mnie zgody przed jej cofnięciem.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    aplikuj

     

    Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych od momentu otrzymania dokumentów rekrutacyjnych będzie firma ULTIMO S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Braniborskiej 58-68 („Spółka”), która powołała Inspektora Ochrony Danych Osobowych dostępnego pod adresem email: inspektor.danych@ultimo.pl).

    Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przesłanych dobrowolnie dokumentach będą przetwarzane w celach rekrutacyjnych Spółki zgodnie z wyrażonymi zgodami. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit a i c RODO tj. zgoda oraz wypełnienie obowiązku prawnego wynikającego z art. 221 Kodeksu pracy.

    W dowolnym momencie przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonych zgód za pośrednictwem poczty na adres zgodny z siedzibą administratora lub za pośrednictwem poczty e-mail: ultimo@ultimo.pl, co nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano do czasu ich cofnięcia.

    W celu umożliwienia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na potrzeby rekrutacji, prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli:

    Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez ULTIMO S.A., z siedzibą pod adresem ul. Braniborska 58-68 we Wrocławiu („Spółka”), moich danych osobowych podanych w przesłanych dokumentach rekrutacyjnych dla celów prowadzonego procesu rekrutacyjnego na stanowisko Doradca Klienta w Contact Center zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jestem świadomy/a tego, że mogę w każdej chwili cofnąć swoją zgody, co nie będzie miało wpływu na legalność przetwarzania danych w oparciu o wyrażone przeze mnie zgody przed jej cofnięciem.